Sadržaj kolegija:

Fizioterapija u kardiologiji i pulmologiji, P30; S30; Specifičnosti fizioterapijske procjene kod osoba s poremećajima i bolestima kardiovaskularnog i respiratornog sustava. Specifičnosti fizioterapijskog pregleda i tretmana kod osoba s akutnim kardijalnim stanjima, kod osoba s posljedicama ishemijske bolesti srca i kroničnim bolestima kardiovaskularnog sustava. Specifičnosti fizioterapijskog pregleda i tretmana u jedinici intenzivne njege i nakon kardiokirurškog zahvata: ugradnje elektrostimulatora srca, srčane premosnice i nakon transplantacije srca. Specifičnosti fizioterapijskog pregleda i tretmana kod osoba s opstruktivnim bolestima pluća: KOBP, astma, ekskudativni pleuritis, cistična fibroza; i kod osoba s restriktivnim bolestima pluća: fibroze i atelektaze. Specifičnosti fizioterapijskog pregleda i tretmana kod osoba s disfunkcijom respiratornog sustava kao posljedice neuromišićnih bolesti. Fizioterapija u onkologiji, P-5; S-15; Specifičnosti fizioterapijskog pregleda, procjene i tretmana kod osoba oboljelih i liječenih od tumorskih bolesti glave i vrata. Specifičnosti fizioterapijskog pregleda, procjene i tretmana kod osoba nakon kirurškog liječenja tumora dojke. Specifičnosti fizioterapijskog pregleda, procjene i tretmana kod osoba oboljelih i liječenih od tumora probavnog i reproduktivnog sustava. Specifičnosti fizioterapijskog pregleda, procjene i tretmana kod tumora dječje dobi.

Popis literature:

Obvezna literatura:
1.Vrcić-Kiseljak, Lj., et al. Fizioterapija u onkološkom liječenju i rehabilitaciji–odabrane teme. Zagreb: Medicinska naklada, 2014.
2.Rehabilitacija osoba s ishemijskom bolesti srca. Zbornik radova, II Simpozij Društva za respiratornu i kardiovaskularnu fizioterapiju. Zagreb: Hrvatski zbor fizioterapeuta, 2001.
3.HKF, Kliničke smjernice u fizioterapiji. Zagreb: 2011.
4.Rožman, A., Crc, M.: Fizioterapija u pulmologiji – nastavni tekstovi. Zagreb: Visoka zdravstvena škola, 2003.
Dopunska literatura:
1.Frownfelter, Donna; Dean, Elizabeth. Cardiovascular and pulmonary physical therapy: evidence to practice. Elsevier Health Sciences, 2014.
2.Main, Eleanor, and Linda Denehy. Cardiorespiratory Physiotherapy: Adults and Paediatrics 5th Edition. Elsevier, 2016.
3.Joachim, Zuther, Lymphedema Management: The Comprehensive Guide for Practitioners (Complementary Medicine (Thieme Hardcover)), 2009.

Ciljevi kolegija:

Svladavanjem sadržaja predmeta student će usvojiti znanja potrebna za planiranje i provođenje fizioterapijskog procesa  kod osoba s poremećajima i bolestima kardiovaskularnog i respiratornog sustava, te za planiranje i provođenje fizioterapijskog procesa kod osoba oboljelih i liječenih od tumorskih bolesti.
Specifične kompetencije:
–    prepoznati i kritički vrednovati specifičnosti različitih modela fizioterapije kod osoba s poremećajima i bolestima kardiovaskularnog i respiratornog sustava,
–    prepoznati i kritički vrednovati specifičnosti fizioterapije kod osoba oboljelih i liječenih od tumorskih bolesti,
–    primijeniti fizioterapijske postupke u prevenciji nastanka i liječenju bolesti i poremećaja kardiovaskularnog i respiratornog sustava,
–    primijeniti fizioterapijske postupke u prevenciji posljedica načina liječenja tumorskih bolesti,
–    procijeniti i kritički analizirati učinke fizioterapijskog procesa kod osoba s poremećajima i bolestima kardiovaskularnog i respiratornog sustava,
–    procijeniti i kritički analizirati učinke fizioterapijskog procesa kod osoba oboljelih i liječenih od tumorskih bolesti temeljem podataka dobivenih fizioterapijskom procjenom
–    aktivno sudjelovati u timskom radu.
–    organizirati tribine s ciljem senzibilizacije i populariziranja javnosti.

Polaganje ispita:

Kolokviji za pojedina tematska područja, pismeni i usmeni ispit.

Obavijesti:

Trenutno nema obavijesti

Materials:

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.