Opći podaci
Tijela veleučilišta 
Zakoni, uredbe, Statut i pravilnici 
Tajništvo 
Ustrojstvo
Obavijesti dekanata 
Mediji o Veleučilištu 
Natječaji 
O Lavoslavu Ružički 
Nastavnici 
Pristup informacijama 
Zaštita osobnih podataka 
Programski ugovori 
PROMO 
Studij Fizioterapije
Studij Preventivne Fizioterapije
Studij Trgovine
Upravni studij
Upisi
Izdavačka djelatnost
Računalna podrška 
Obrazac evidencije o održanoj nastavi 
Obrasci za putni nalog i memorandum Velečilišta 
Kalendar nastave
Tribine i predavanja 
Posjete 
Promocije 
Ostalo 
Konferencije - obavijesti 
Međunarodna konferencija - Razvoj javne uprave 
Međunarodni znanstveno-stručni skup "Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu" 
2. International Conference Economic Integration 2019 
5. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA 2020 
Međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija SKEI 
Izgradnja studentskog doma u Vukovaru 
Studentski poduzetnički inkubator 
Centar za sportsku dijagnostiku i rekreaciju 
Centar za cjeloživotno učenje 
Tečajevi stranih jezika 
Projekti 
International Cooperation / Međunarodna suradnja
ERASMUS +
CEEPUS 
Centar za studentski standard - Student servis
Studentski dom "Leopold" 
Savjetodavna potpora
Studentski zbor 
Obavijesti 
Obrasci 
Sport 
Akademsko veslanje 
Stipendije 
Sportska udruga studenata 
ALUMNI 
Odbor za kvalitetu
Dokumentacija SOK-a
Izvješća 
Obavijesti 
Sustav za e-učenje - MERLIN 
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta 
Agencija za znanost i visoko obrazovanje 
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih 
Agencija za mobilnost i programe EU 
Studentski dom Leopold 
Ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju  
Knjižnica 
Sindikat 
Tko je tko u znanosti 
Hrvatski dom Vukovar 
Gradska knjižnica Vukovar 
Grad Vukovar 
CARNet 
Nastavnički portal 
X-ica, stanje računa 
RasporedStudomatNastavniciKalendarNatječajiMapa webaWebmailStep-UpPrijava
  Početna   O Veleučilištu  Nastava  Događanja  Aktivnosti  Studenti  KvalitetaErasmus+  Dodatne povezniceUpisi
Studentska anketa - zimski semestar 2011./2012.

Å to?                 -- anketiranje zimskog semestra ak. god. 2011./2012.

Kada?             -- od 01.03. do 19.03.2012.

Gdje?              -- putem weba na adresi http://www.vevu.hr/anketa2012/

Kako?             -- jednostavno - upisivanjem svog matičnog broja (MB-a) iz indeksa i prezimena

Napomena    -- anketa je anonimna; pristupni podaci koriste se isključivo u svrhu sprječavanja zlouporaba

 

Sustav za osiguravanje i unapređivanje kvalitete predviđa provedbu ocjenjivanja nastave i nastavnika/suradnika od strane studenata kao mjeru poticanja i poboljšanja kvalitete nastavnog procesa i studiranja. Rezultati studentske ankete za ak. god. 2010./2011. po pojedinim odjelima Veleučilišta javno su objavljeni te predstavljaju smjernice za rad u narednom razdoblju. Dekan je nastavnicima i suradnicima uručio njihove pojedinačne ocjene, a Povjerenstvo za osiguravanje i unapređivanje kvalitete očekuje kako će nastavnici i suradnici poduzeti odgovarajuće mjere na temelju rezultata ankete te održati i/ili unaprijediti razinu dosadašnjih postignuća.

 

U cilju što jednostavnije provedbe i brže obrade rezultata, studentska anketa za ak. god. 2011./2012. provodi se putem weba. Anketa je anonimnog i dobrovoljnog karaktera, a u cilju sprječavanja zlouporaba i dobivanja što objektivnih podataka pristup ispunjavanju ankete je ograničen uz pomoć matičnog broja iz indeksa i prezimena studenta/ice. Anketu možete ispuniti na bilo kojem mjestu - samo vam treba računalo i pristup internetu. U razdoblju anketiranja možete koristiti računala u knjižnici i informatičkom kabinetu na Veleučilištu.   


Iskoristite ovu priliku da ocjenom i komentarom iskažete svoje mišljenje o radu nastavnika. Posvetite vremena ispunjavanju ankete, osobito pisanju komentara (pohvale, kritike, žalbe, sugestije, ukazivanje na nedostatke i sl.). Svaki vaš komentar dekan osobno pročita i uručuje nastavniku njegovu ocjenu i komentare. Zahvaljujući anketi Uprava Veleučilišta uočava slabosti i poduzima mjere, a nastavnici shvaćaju kako studenti prepoznaju njihovo zalaganje ili omalovažavanje posla, sposobnost primjene stručnih znanja, pravičnosti u ocjenjivanju i pristupačnost studentu.   

 

Vjerujemo kako ćete i ove godine prepoznati važnost ocjenjivanja nastavnog procesa bez kojeg nema njegovog razvoja i unaprjeđenja. Vašim ocjenama i komentarima dobre nastavnike nagrađujete i potičete da nastave dobro raditi, a slabe nastavnike prisiljavate da se poprave ili ne obnove izbor u nastavno zvanje. Hvala na sudjelovanju!

 

Predsjednik Povjerenstva za osiguravanje i unapređivanje kvalitete                                             Dekan

                   pred. Slobodan Stojanović, univ. spec. oec.                                                    prof. dr. sc. Antun Pintarić

Objavio: Administrator | 02.03.2012.