
Nositelj kolegija:
dr.sc. Mirjana Nedović , v.pred.Izvođač kolegija:
dr.sc. Mirjana Nedović , v.pred.ECTS bodova:
Sadržaj kolegija:
1. Uvodno o trgovinskom menadmentu. Strukturne promjene i strategijsko upravljanje u trgovini. Struktura suvremene trgovine: trište i trgovinski poslovni subjekti i trgovinske poslovne jedinice. Teorije i koncepcije promjena trgovinskih oblika. Trgovinski menadment, strategije u sklopu trgovinskog menadmenta i njihov razvoj. 2. Strategije trgovinskih poslovnih subjekata. Marketing strategija. Financijska strategija. Integrirane strategije. Modeli profitabilnosti. Menadment proizvodnosti. Menadment profitabilnosti. Menadment konkurentnosti. 3. Strategija organizacijskih promjena. Strategija i struktura. Izgradnja organizacijske strukture. Organizacija i kadrovi. 4. Etička i pravna ograničenja slobode trgovinskog poduzetništva 5. Budućnost trgovinskog menadmenta. Seminarska nastava: Seminarska nastava se odnosi na izučavanje slučajeva iz prakse (case study). Na temelju teorijskih i praktičkih znanja student je duan izraditi pisani seminarski rad koji se odnosi na problematiku osmišljavanja i menadmenta (npr. strategije, organizacije i sl.) za odabrani gospodarski subjekt ili kooperacijsku tvorevinu.
Popis literature:
Obvezna literatura:
1.Segetlija, Z.: Trgovinsko poslovanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2006.
2.Segetlija, Z.; Lamza-Maronić, Maja: Strategija maloprodaje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 1999
Izborna literatura:
1.Retailing Management, : Michael Levy , Publisher: McGraw-Hill Higher Education, 2017.
Ciljevi kolegija:
Upoznavanje s poslovnom koncepcijom menadmenta u trgovinskoj djelatnosti, te stjecanje temeljnih znanja o menadmentu u gospodarskim subjektima iz trgovinske djelatnosti.
Polaganje ispita:
Kolokvij i usmeni ispit.