.
TEMATSKA PODRUČJA:
1. Vanost STEM obrazovanja za ukupan gospodarski i drutveni razvoj
2. Obrazovno-instruktivna tehnologija, softversko inenjerstvo i obrazovno istraivanje
3. Informacijske tehnologije i informacijska sigurnost
4. Primjena informacijske znanosti u rukovođenju, planiranju, organizaciji i kontroli poslovanja
5. Razvoj poduzetničkih kompetencija kroz primjenu informacijskih tehnologija
6. Vanost informacijskih programa za vođenje računovodstva, izradu financijskih izvjeća, organizaciju financijskog i menaderskog računovodstva i reviziju poslovanja
7. Elektroničko i računalno inenjerstvo u razvoju, projektiranju i izvedbi elektroničkih sustava
8. Vanost modernih tehnologija za pokretanje i razvijanje vlastitog malog biznisa
9. Aktuarstvo i strategijski menadment
10. Primijenjena matematika kao temelj kvantitativnih i kvalitativnih znanja iz područja financija (javnih i poslovnih), bankarstva i osiguranja, analitičkih i upravljačkih poslova, vođenja poslova financija poduzeća i rada na burzi
11. Primijenjena matematika i statistika u funkciji financijskog menadmenta
12. Primjena nanotehnologije u organizacijskoj sigurnosti
13. Uloga mehatronike i robotike u restrukturiranju gospodarstva
14. Industrijsko inenjerstvo i menadment
15. Vanost usvajanja novih tehnologija u strojarstvu, građevini i elektrotehnici
16. Biomehanika i bioinformatika u biotehnolokim procesima
17. Fizioterapija u kirurgiji, ortopediji, traumatologiji, reumatologiji i radnoj terapiji
18. Ekoloka zatita i praćenje ekolokih rizika
19. Kemija, biokemija i kemijsko inenjerstvo u razvoju materijala i zatiti okolia
20. Sanitarni inenjering u komunalnim djelatnostima
21. Biologija kao temelj interdisciplinarnih istraivanja
22. Neurobiolologija i nuklearna fizika u fizikalnom liječenju i rehabilitaciji
23. Geografski informacijski sustavi i atmosferske znanosti
24. Primjena fizike u razumijevanju astronomije
25. Pravno uređenje STEM obrazovanja
26. Vanost STEM obrazovanja za razvoj jedinica lokalne i regionalne (područne) samouprave
Radovi moraju biti izvorni i inovativni s ciljem razvoja znanja i iznalaenja rjeenja u tematskim područjima koje tretira konferencija. Sve radove će evaluirati programski odbor konferencije i angairani recenzenti za određena znanstvena područja i polja, uz prethodnu evaluaciju rezultata istraivanja od strane mentora.
Prvi autori na radu i izlagači radova na samoj konferenciji mogu biti studenti osnovnih studija (preddiplomskih sveučilinih i stručnih studija), studenti diplomskih (master studija/magistarskih studija/stručnih specijalističkih studija) i studenti doktorskih studija, dok drugi i treći koautor mogu biti mentori radova (asistenti i nastavnici u svim nastavnim i znanstveno-nastavnim zvanjima, diplomirani studenti i eksperti iz raznih područja).